Online pijn check

Doe de online check van hier heb ik pijn

Via de online pijn check van Hierhebikpijn.nl kunt u gratis uw klachten laten controleren door middel van een interactieve fysiotherapie check. Door de vragen in de fysiotherapie check te beantwoorden en de tests uit te voeren, worden uw klachten vergeleken met de meest voorkomende fysiotherapeutische aandoeningen.

De check geeft een indicatie van de aandoening (en) waar u mogelijk mee te maken heeft. Iedere aandoening is uitgebreid beschreven op basis van recente wetenschappelijke literatuur. De fysiotherapie check wordt regelmatig aangevuld met aandoeningen en nieuwe inzichten binnen de fysiotherapie.

Hierhebikpijn.nl is geen vervanging voor een bezoek aan de huisarts en/of fysiotherapeut. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met ons. Deze tool is in samenwerking met www.hierhebikpijn.nl

In samenwerking met Hierhebikpijn.nl

Hoe werkt de online pijn check?

Voordat we de fysiotherapie check starten, willen wij eerst graag van u weten op welke locatie of locaties op uw lichaam u klachten ervaart. Om hier achter te komen selecteert u één of meerdere locaties door met de muis over het lichaam te bewegen. De verschillende locaties lichten dan rood op. Klik op een rood vlak om een locatie te selecteren waar u klachten ervaart.

Om de aard en ernst van uw klachten in te schatten, beginnen we met een korte screening. Dit zijn algemene vragen over uw gezondheid, waarmee de fysiotherapie check uw klachten beter kan analyseren. Uit deze test komt een eerste analyse naar voren. Na afronding van de test krijgt u de mogelijkheid direct een afspraak in te plannen, de analyse wordt vervolgens alvast gedeeld met ons. U kunt natuurlijk ook een afspraak maken via onderstaande knop.

Wilt u een afspraak maken?

Heeft u hinderlijke klachten of belemmering bij het bewegen? Bel 06 188 698 00 óf maak een online afspraak.